System zarządzania efektywnością sprzedaży e-sob
Celem projektu jest uruchomienie e-usługi, służącej do badania efektywności procesów sprzedaży. E-usługa jest adresowana do specjalistów, odpowiedzialnych w organizacji za rozwój efektywności działu sprzedaży - dyrektorów i kierowników sprzedaży, trenerów sprzedaży i coachów.
2015-06-30, 19:18

Zasadniczą funkcjonalnością e-usługi jest badanie i monitorowanie na odległość pracy przedstawicieli handlowych, prowadzących wizyty handlowe w sklepach detalicznych. Badanie dokonywane jest za pomocą ankiet mierzących zgodność działań handlowca ze standardami sprzedaży. Monitorowanie, tj. rejestrowanie ilości, miejsc i czasu przeprowadzonych wizyt odbywa się za pomocą technologii geopozycjonowania oraz transmisji danych. Na podstawie wyników badań tworzone są raporty, obrazujące aktualną i historyczną kondycję działu sprzedaży - mocne strony oraz potrzeby szkoleniowe pracowników sprzedaży, częstotliwość i skuteczność wizyt handlowych, procentowy udział nieudanych wizyt itp.

Możliwości systemu:

Współpraca z urządzeniami mobilnymi systemu Android

System esob.pl umożliwia obsługę zarówno poprzez komputer stacjonarny (dla decydentów Działu Sprzedaży i Działu Rozwoju) oraz przez urządzenia mobilne w systemie Android (dla handlowców w terenie).

Geolokalizacja i CRM

System udostępnia nieinwazyjne narzędzia monitorowania pozycji handlowca oraz sprzężony z jego aktualną pozycją na mapie system CRM.

Wsparcie procesu rozwoju przedstawicieli handlowych

Szereg narzędzi wsparcia: możliwość prowadzenia badań jakości pracy, gotowe scenariusze badania, videocoaching i praktyczne wskazówki dotyczące pożądanych pór odwiedzin klientów.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.