GoodyGoody, czyli agregacja działań marketingowych podmiotów działających w Internecie oraz wspólne wspieranie sprzedaży i działań posprzedażowych
System goodygoody.pl udostępnia proste, dedykowane do małych przedsiębiorstw, narzędzia, ułatwiające integrację pracowników firm Klastra w zespoły projektowe. Usługa powstała w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2015-06-30, 14:02

Celem projektu jest zaoferowanie członkom Klastra Taurus wysokospecjalistycznej usługi minimalizacji ryzyka biznesowego poprzez stworzenie systemu umożliwiającego agregację działań marketingowych podmiotów działających w Internecie oraz wspólne wspieranie sprzedaży, działań posprzedażowych i podział dochodów w modelu revenue sharing.

W ramach projektu zaprojektowano, zakupiono i eksploatowano zaawansowany system informatyczny wspomagający zarządzanie procesem biznesowym B2B w formule zaawansowanej usługi dostępnej w modelu SaaS. Usługa ta umożliwia automatyczną wymianę danych z partnerami biznesowymi dotyczącymi realizacji zadań związanych z obsługą wsparcia posprzedażnego, sprzedaży i marketingu e-usług. System zawiera moduły automatycznie realizujące większość podprocesów biznesowych związanych z zarządzaniem wsparciem, sprzedażą i marketingiem e-usług znacznie ułatwiając współpracę między partnerami oraz obniżenie kosztów działalności operacyjnej przez partnerów, w związku z delegacja części uciążliwych zadań do systemu B2B. System umożliwia stosowanie przez partnerów wymiany danych w formie elektronicznej.

Główne zalety systemu:

  • Automatyczna integracja z systemami księgowymi - System oferuje integrację i automatyczne rozliczenia współpracy z systemami rodziny Comarch Optima. Na żądanie - możliwość dokonania integracji z innymi systemami z rodziny Sage i innymi.
  • Wsparcie partnerów polsko i anglojęzycznych - Wielojęzyczność oraz automatyczne przewalutowanie transakcji pomiędzy Partnerami wchodzącymi w skład Klastra. Wygodne API służące generowaniu informacji o transakcjach pomiędzy podmiotami.
  • Obsługa wsparcia posprzedażowego, sprzedaży i marketingu e-usług - Zarządzanie zgłoszeniami, reklamacjami oraz reklamą członków Klastra w jednej aplikacji online. Pełne wsparcie dla wspólnych kampanii marketingowych oraz sprzedaży produktów agregowanych w pakiety.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.