Kolporter współpracuje ze sklepami internetowymi
Mall.pl jest kolejnym sklepem internetowym, z którym Kolporter podjął współpracę w ostatnich miesiącach. Spółka zarządzająca siecią ponad 1000 saloników prasowych zapowiada, że zamierza współpracować również z następnymi sklepami, które działają w internecie.
2015-05-27, 21:38

Dotychczas Kolporter koncentrował się na wydawaniu w swoich salonikach przesyłek zamówionych przez klientów w sklepie internetowym. W przypadku nowego partnera, jakim jest sklep Mall.pl, który oferuje m.in. sprzęt komputerowy, AGD i RTV, ta współpraca obejmuje działania marketingowe.

– Co miesiąc dystrybuujemy w naszych salonikach prasowych 200 tysięcy egzemplarzy gazetki produktowej Mall.pl. Nasi klienci otrzymują te materiały oczywiście za darmo – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze. – Współpraca z Mall.pl jest przykładem łączenia dwóch pozornie przeciwstawnych obszarów, on-line i off-line. To ważny dla nas kierunek działania, chcemy go rozwijać podejmując podobne akcje z innymi sklepami internetowymi – dodaje Piotr Lech.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy