Profesjonalny monitoring internetu szansą dla branży deweloperskiej
W ostatnim roku o deweloperach wypowiadano się w sieci blisko 150 tysięcy razy. Zdaniem SentiOne, profesjonalnie przygotowany monitoring internetu może wpływać na poprawę jakości obsługi klientów, zwiększyć sprzedaż oraz w skuteczny sposób zapobiegać kryzysom. Dlatego firma rozszerza swoja ofertę proponując branży deweloperskiej narzędzia do efektywnej analizy treści publikowanych w mediach społecznościowych, na forach internetowych, blogach i portalach.
2015-05-26, 16:03

Każdego dnia w polskim internecie pojawia się kilkaset wypowiedzi na temat deweloperów. Ponad jedna trzecia z nich tj. 36,4% zamieszczana jest na portalach informacyjnych, kolejne 34,5% stanowią posty z Facebooka, 13,5% to z kolei wpisy publikowane na forach internetowych. Internauci piszą o tym czego chcą, jakich mieszkań czy biur oczekują, jakie oferty uważają za dobre, a ponadto skarżą się i radzą, jak rozwiązywać rozmaite kwestie. Większość danych to chaotyczne wpisy, które tylko pozornie są trudne do sklasyfikowania. Systemy proponowane przez SentiOne są w stanie zebrać i przeanalizować ich treść.

„Profesjonalnie przygotowany monitoring treści w internecie, jest podstawą do pracy nad strategią działań marketingowych i PR oraz wpływa na jakość obsługi klientów firmy. Dobre określenie tematu pozwala także prowadzić w sieci działania sprzedażowe” – tłumaczy Kamil Bargiel, CEO SentiOne.

Korzystanie z monitoringu internetu jest jednym z podstawowych warunków prowadzenia działań z obszaru Real Time Marketing. RTM polega na reagowaniu na pojawiające się opinie, komentarze, wydarzenia w czasie rzeczywistym oraz social sellingu, czyli sprzedawania za pośrednictwem mediów społecznościowych, w miejscu wygodnym dla klienta i w odpowiedzi na jego rzeczywiste potrzeby.

„Monitoring internetu jest doskonałym sposobem na pozyskania cennych wskazówek od użytkowników. Szczery i spontaniczny sposób przekazu pojawiającego się online pozwala poznać autentyczne myśli grupy docelowej. Umożliwia to automatyczne znalezienie przyczyn kryzysów zarówno wizerunkowych, jak i tych realnych, z którymi borykają się firmy z branży dewelopersko-budowlanej” – dodaje Kamil Bargiel, CEO SentiOne.

SentiOne precyzyjnie ocenia sentymenty treści, dzięki czemu możliwe jest wysyłanie inteligentnych alertów, które wychwytują potencjalnie najgroźniejsze zdarzenia, zamiast informować o każdej nowej wypowiedzi. Publikacje o negatywnym wydźwięku przesyłane są do wybranych nadawców w czasie rzeczywistym, co pozwala reagować natychmiast, zapobiegając rozprzestrzenianiu się niepożądanych treści. SentiOne bada również zasięg publikowanych treści, co z kolei umożliwia analizę efektywności prowadzonych działań oraz pozwala weryfikować zainteresowanie publikowanymi tematami.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.