Gminne Spółdzielnie inwestują w nowoczesność
Znana z tradycyjnych wyrobów Piekarnia GS Samopomoc Chłopska w Baruchowie w województwie kujawsko-pomorskim wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT. Inwestycja w nowoczesne oprogramowanie zwróciła się spółdzielni w ciągu miesiąca.
2014-07-31, 20:59

Lokalna piekarnia, aby utrzymywać swoją pozycję na rynku, musi dbać o jakość i konkurencyjność swoich wypieków, jednocześnie optymalizując koszty. Potrzebuje nowoczesnego narzędzia, które dostosuje zakład do współczesnych wymogów rynkowych. Dzięki zastosowaniu systemu ERP Navireo w wersji dla piekarni i cukierni spółdzielnia w Baruchowie zredukowała nakłady pracy, uprościła obieg dokumentów oraz usprawniła tworzenie planów produkcji na podstawie dokumentowanych procedur dostaw surowców i zwrotów pieczywa. System wspiera standardowe procesy charakterystyczne dla przedsiębiorstwa z branży piekarniczej i jednocześnie uwzględnia jej indywidualne potrzeby.

Wdrożenie Navireo przełożyło się natychmiastowo na efekty ekonomiczne. Zakup systemu zwrócił się praktycznie po jednym miesiącu jego użytkowania – mówi Wojciech Albiński, wiceprezes zarządu Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Baruchowie.

Szybka amortyzacja kosztów była możliwa dzięki skutecznej kontroli rozrachunków z klientami i rozliczeń kierowców m.in. z pieniędzy, towaru i koszy na pieczywo, a także dzięki prawidłowemu planowaniu produkcji wraz z bieżącym wprowadzaniem zmian do zamówień klientów oraz efektywnej obsłudze zwrotów pieczywa. Nowy system zautomatyzował wiele czynności, m.in. wielowariantowe powielanie dokumentów wydań towaru, fakturowanie wraz z obsługą zwrotów pieczywa, obsługę dokumentów dla kierowców i dysponentów towaru.

System Navireo usprawnił i zautomatyzował pracę piekarni. Dużym plusem jest możliwość sprawowania bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi procesami i pracownikami ze strony osób zarządzających. Wirtualna nauka systemu przebiegła szybko, czego się nie spodziewałem, ponieważ jestem początkującym użytkownikiem biznesowych aplikacji. Navireo jest czytelny i prosty w obsłudze. Podczas wdrożenia i w czasie użytkowania systemu otrzymaliśmy fachowe i kompetentne wsparcie zarówno online, jak i telefoniczne. Wszystkie sugestie dotyczące zmian i rozszerzeń dostosowujących system do potrzeb piekarni były uwzględniane. System z pewnością sprawdza się w małej piekarni przy nawet niewielkiej produkcji – podsumowuje Wojciech Albiński.

O wyborze Navireo zadecydowała rozbudowana i kompletna funkcjonalność umożliwiająca sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz funkcje stworzone specjalnie na potrzeby piekarni i cukierni. Przy podejmowaniu decyzji o zastosowaniu Navireo kierowano się także możliwością przyszłej rozbudowy aplikacji o indywidulane rozwiązania. Ważnym argumentem był dostęp do opieki posprzedażnej oraz konkurencyjna cena.

Instalacja programu została przeprowadzona zdalnie i trwała jeden dzień. Podobną ilość czasu zajęło dopasowywanie konfiguracji programu do szczegółowych wymagań klienta oraz szkolenie pracowników. Wdrożenie przeprowadziła firma BTCh.

Navireo to system klasy ERP adresowany do firm średniej wielkości, stawiających wysokie wymagania aplikacjom do zarządzania przedsiębiorstwem. System można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa, jego działów, a nawet konkretnych użytkowników. Pomimo bogatej funkcjonalności pozostaje przyjazny i intuicyjny w obsłudze. Rozbudowa Navireo jest bardzo prosta. Dzięki dostarczonej wraz z systemem bibliotece programistycznej możliwe jest stworzenie rozwiązań spełniających nawet bardzo nietypowe wymagania klienta. Modułowa budowa sprawia, że nie ma konieczności wdrażania całego systemu. www.navireo.pl

InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad pół miliona licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Gratyfikant GT, Gestor GT oraz ERP Navireo.

@InsERT

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.