Kultywuj sztukę doskonałej kuchni. Z San Pellegrino to możliwe, kiedy tylko chcesz!
San Pellegrino i Ducati, dwie prestiżowe włoskie marki, połączyły swoje siły.  W rezultacie współpracy powstała specjalna limitowana edycja opakowania, którym już teraz możemy się cieszyć również w Polsce.
2014-07-22, 17:46

San Pellegrino i Ducati – ikony włoskiego stylu życia i marki o silnym międzynarodowym wizerunku –połączyły swoje siły, by razem promować włoski styl życia i dzielić się wspólnymi wartościami, takimi jak: pasja, tradycja, włoski design, autentyzm, styl i ponadczasowe piękno.

Od drugiego tygodnia lipca, woda w nowych limitowanych opakowaniach zaczęła pojawiać  się w sklepach. Edycja limitowana dotyczy butelek PET w formatach 0,5l i 1l. Kluczowym wsparciem dla marki będzie sprofilowana kampania digitalowa oraz odpowiednie eksponowanie produktów w punktach sprzedaży. Specjalna butelka S.Pellegrino Ducati, dostępna będzie do wyczerpania zapasów.

Jednocześnie zaplanowane zostały działania wspierające pojawienie się limitowanej edycji wody. Na oficjalnej stronie www.sanpellegrino.com do obejrzenia jest już najnowsza reklama pt.: Practice the art of fine food everytime you can, czyli Kultywuj sztukę doskonałej kuchni. Zgodnie ze strategią marki, tematem kampanii jest „fine dining”, a jej myślą przewodnią – podkreślanie wyjątkowych smaków codziennych posiłków dzięki wodzie San Pellegrino.

We Włoszech pasja jest wszędzie – można ją znaleźć w designie, w kolorach i każdym szczególe, w otaczającym nas krajobrazie i w chwilach, które dzielimy z przyjaciółmi. Pasja jest tym, co zmienia rzeczy zwykłe w niezwykłe, więc dzielmy się włoską pasją razem z San Pellegrino i Ducati!

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.