Lipcowa edycja akcji „Pomoc dla Schronisk”
 Około 15 tysięcy złotych to kwota, którą może otrzymać schronisko, które weźmie udział w akcji „Pomoc dla schronisk”. Dzięki temu cyklicznemu głosowaniu organizowanemu przez firmę KrakVet udało się przekazać ponad 90 ton karmy za kwotę blisko 800 tysięcy złotych. Aby dołożyć swoją cegiełkę do pomocy najbardziej potrzebującym zwierzakom, wystarczy wejść na forum internetowe firmy i oddać głos na wybraną instytucję.
2014-07-18, 22:14

W polskich schroniskach żyje obecnie prawie 100 tysięcy zwierząt. Jak wynika z raportów Głównego Lekarza Weterynarii ta liczba z roku na rok wzrasta. W związku z tym, że instytucje pomagające zwierzętom są w większości jednostkami samofinansującymi się warunki panujące w większości z nich nie są zadawalające. Wynika to głównie z faktu iż ponad połowa placówek jest przepełniona, a właścicielom brakuje pieniędzy na zaspokojenie podstawowych potrzeb swoich podopiecznych. Dlatego też niezwykle ważne jest wspieranie tego typu instytucji i pamiętanie o losie potrzebujących zwierząt.

W listopadzie 2008 roku firma KrakVet rozpoczęła organizację comiesięcznej akcji pod hasłem „Pomoc dla schronisk”. Od tamtej pory dzięki Klientom internetowego sklepu oraz przeznaczaniu części zysków przez firmę, potrzebujące zwierzęta mogą liczyć na znaczącą pomoc.

Akcja „Pomoc dla schronisk” dzieli się na dwa etapy. Pierwszy etap polega na przesyłaniu propozycji schronisk i instytucji, którym chciałoby się udzielić pomocy za pośrednictwem forum internetowego. Drugi etap opiera się na głosowaniu na wybrane placówki, które rozpoczyna się każdego 16 dnia miesiąca. Bezdomne zwierzaki można wspierać na stronie www.krakvet.pl/forum, po wcześniejszej rejestracji w zakładce „Pomoc dla schronisk” do końca lipca. Sumę, którą otrzyma zwycięska instytucja będzie można przeznaczyć na karmę lub najbardziej potrzebne artykuły dla podopiecznych.

Z każdym miesiącem pojawia się nowa szansa dla potrzebujących zwierząt. Cieszymy się, że nasza akcja wzbudza coraz większe zainteresowanie i że  z miesiąca na miesiąc przybywa osób, które troszczą się o los bezdomnych zwierząt - mówi Marek Batko właściciel marki KrakVet. Każdego miesiąca średnio 1200 osób przyłącza się do inicjatywy i oddaje głos na wybrane przez siebie schronisko lub placówkę.

KRAKVET Marek Batko sp. k.

Internetowy sklep zoologiczny Krakvet założony został w 2006 roku przez lekarza weterynarii Jarosława Orła i inżyniera informatyki Marka Batko. W ciągu ośmiu lat obecności na rynku stał się liderem branży zoologicznej w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 10 tysięcy produktów dla zwierząt. Obecnie sklep obsługuje ponad 350 tysięcy klientów i realizuje przeszło 50 tysięcy zamówień miesięcznie. Od 2008 roku Krakvet prowadzi akcję „Pomoc dla Schronisk”, w ramach której przekazuje co miesiąc karmę dla zwierząt wybranemu schronisku. W 2010 roku firma pod marką Zoofast rozpoczęła ekspansję na rynki europejskie. Dzisiaj obecna jest m.in. w Niemczech, Austrii, Węgrzech, Czechach i Słowacji. Krakvet już dwukrotnie zdobył wyróżnienie w prestiżowym rankingu Gazel Biznesu, jako najdynamiczniej rozwijająca się firma.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.