Jak pięknie być mamą – podsumowanie spotkania prasowego
10 czerwca 2014r. w warszawskiej restauracji Biosfeera odbył się lunch prasowy zorganizowany przez producenta wody źródlanej Mama i ja. Podczas spotkania, w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, miała miejsce prezentacja merytoryczna marki Mama i ja oraz warsztaty wizażu.
2014-06-12, 22:20

Uśmiechnięte kobiety w ciąży, radosne świeżo upieczone mamy – takie obrazy pragniemy oglądać na co dzień. Troska o urodę oraz dobre samopoczucie młodych mam przyświeca także producentowi krystalicznie czystej, spełniającej rygorystyczne normy, wody źródlanej Mama i ja. Podczas spotkania prasowego o walorach produktu i jego przeznaczeniu opowiedziała Natasza Nikiel, Kierownik Działu Marketingu i PR Firmy WOSANA S.A., która zaznaczyła, iż woda Mama i ja może poszczycić się pozytywną opinią Centrum Zdrowia Dziecka oraz jednego z najstarszych, a jednocześnie najbardziej renomowanych ośrodków położniczo – ginekologicznych w Warszawie - Szpitala Specjalistycznego św. Zofii. Dodatkowo, woda Mama i ja dzięki swoim właściwościom - doskonale zbilansowanemu składowi i czystości może być podawana dzieciom od pierwszych chwil życia. Jak podkreśliła Natasza Nikiel marka Mama i ja nieustannie podejmuje działania popularyzujące zdrowy, aktywny tryb życia. – Pragniemy pomagać młodym mamom, podnosić świadomość jednocześnie wskazując jak niewiele wystarczy, by kobieta w tym pięknym, acz niełatwym okresie mogła cieszyć się z uroków macierzyństwa, nie zapominając o sobie samej.

Spotkanie prasowe to kolejna, doskonała okazja, by przybliżyć przedstawicielom mediów filozofię, która przyświeca marce Mama i ja. Po ubiegłorocznym wydarzeniu, w którym udział wzięła znana stylistka – Monika Jurczyk, tym razem na lunch prasowy firma WOSANA S.A. zaprosiła wizażystkę - Joannę Abram. Właścicielka Akademii Metamorfoz zdradziła jak za pomocą kilku makijażowych trików podkreślić atuty urody oraz odkryć piękno, które drzemie w każdej kobiecie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku kobiet w ciąży i młodych mam, które niejednokrotnie borykają się z pogorszeniem kondycji cery i intensyfikacją niedoskonałości. Jak podkreśliła wizażystka, dzięki umiejętnie dobranym kosmetykom oraz prawidłowo dopasowanemu makijażowi każda kobieta może poczuć się wyjątkowo - cieszyć się atrakcyjnym wyglądem i emanować wynikającą z tego faktu pozytywną energią.

Ciąża i początki macierzyństwa to dla kobiety piękny, ale także niełatwy czas. Ogromne zmiany dotyczące praktycznie każdej strefy życia sprawiają, iż niejednokrotnie młode mamy tracą poczucie własnej wartości. Właśnie dlatego marka Mama i ja podejmuje działania promujące zdrowy styl życia, mające na celu przywrócić kobietom pewność siebie i wiarę we własne siły.

„Mama i ja” to marka źródlanej wody niegazowanej. Produkt przeznaczony jest w szczególności dla niemowląt i małych dzieci, kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią.  „Mama i ja” to marka należąca do firmy WOSANA S.A. Początki firmy sięgają 1991 roku, jej siedziba mieści się w Andrychowie. Najwyższą, jakość produktów zapewnia wdrożony przez firmę system zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodny z międzynarodową normą EN ISO 22000: 2005. „Mama i ja” posiada pozytywną opinię od Centrum Zdrowia Dziecka. Produkt dostępny jest w sieciach: Real, Makro, Tesco, Kaufland, Netto, Carrefour, Selgros, Auchan, Eurosklep oraz e-sklepach dodomku.pl, frisco.pl oraz bdsklep.pl.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.