Neil Walker nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu
Neil Walker został mianowany nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu. Będzie odpowiadał między innymi za wsparcie i rozwój kanałów sprzedaży w regionie EMEA. Na tym stanowisku zastąpił Roberta Younga, który pozostaje związany z firmą. Obecnym celem firmy jest umocnienie wiodącej pozycji na rynku profesjonalnych skanerów.
2014-04-08, 17:31

Neil Walker będzie pracował w biurze w Londynie. Dzięki swej wiedzy z pewnością wniesie wiele dobrego do sieci sprzedaży. Walker ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, zarówno w marketingu sprzedaży, jak i w produktowym. Pracował ponadto dla firm z branży technologicznej w Wielkiej Brytanii oraz start-upów z Doliny Krzemowej. Zajmował także stanowiska kierownicze w Cisco w regionie EMEA.

„Neil Walker wnosi do firmy wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu oraz bezcenne know-how”, mówi Catrina Clulow, Marketing Director PFU Imaging Solutions Europe Ltd. (producent skanerów Fujitsu). „Jesteśmy przekonani, że wybór Neila Walkera na to stanowisko doprowadzi do umocnienia naszej pozycji lidera na rynku digitalizacji dokumentów w regionie EMEA i umocni relacje z naszymi partnerami handlowymi.”

Zdjęcie Neila Walkera w wysokiej rozdzielczości: http://j.mp/1oxP7Em

Materiały dla mediów w pliku PDF: http://j.mp/1mItQmM

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.