Więcej kolorów w miastach – kampania reklamowa Gatta Basic Colorful
Od kwietnia największe polskie miasta nabiorą prawdziwie wiosennych kolorów. Wszystko za sprawą kampanii outdoorowej marki Gatta, która wkracza na tablice przy głównych ulicach i centrach handlowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu. Kampania promuje nową kolekcję odzieżową Gatta Basic Colorful.
2013-04-03, 11:05

Gatta w sezonie wiosenno-letnim stawia na kolor i w swojej nowej kolekcji odzieżowej – Basic Colorful – proponuje intensywne odcienie czerwieni, turkusu, amarantu czy zieleni. Te modne, wiosenne kolory za sprawą Gatty wkraczają również do największych polskich miast. Marka w celu promocji nowej kolekcji zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii outdoorowej

Na potrzeby kreacji przygotowana została wizerunkowa sesja zdjęciowa, której autorem jest, współpracujący z Gattą, fotograf Wojtek Wojtczak.

Za zakup outdooru odpowiada dom mediowy Arena Media.

Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy