Marka TOPEX nagrodzona w konkursie REBRAND 100® Global Awards
Najpopularniejsza polska marka narzędzi ręcznych – TOPEX została nagrodzona za rebranding w międzynarodowym konkursie REBRAND 100® Global Awards 2013. To najwyższe uznanie jakie można uzyskać za rebranding.
2013-03-21, 13:44

TOPEX to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek narzędzi w Polsce, od ponad 20 lat oferowana przez Grupę Topex polskim i zagranicznym użytkownikom. Przez ponad dwie dekady swego istnienia firma bardzo dynamicznie się rozwinęła, co pozwoliło jej zająć pozycję lidera w branży narzędziowej na rynku polskim i stać się jednym z najpoważniejszych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nagrodzony rebranding marki narzędzi ręcznych TOPEX to zmiana głębsza niż tylko nowe logo czy identyfikacja wizualna. Ta dostępna cenowo marka, w pełni dopasowana do potrzeb majsterkowiczów, nie zawsze w przeszłości kojarzyła się z jakością i wygodą. Jednak jakość narzędzi znacznie się poprawiła, ale jej tradycyjny i nieco już przestarzały wizerunek pozostawał bez zmian. Marka potrzebowała bardziej emocjonalnej komunikacji, która sprawiłaby, że użytkownicy polubią TOPEX.

Nowe pozycjonowanie marki „TOPEX. Niezbędny tak jak Ty” i towarzyszący mu żółto - czerwony design zostały wypracowane wspólnie z agencją Dragon Rouge. W nowym logo kluczowym elementem stała się tarcza z literą T. Tarcza podkreśla jakość i niezawodność produktów oraz pewność siebie użytkowników narzędzi. Żółty kolor dodaje energii, a czerwone elementy w znaku, na opakowaniach i samych produktach dają marce witalności i czynią ją bardziej unikalną na rynku. Marka TOPEX dzięki zmianie wizerunku stała się bardziej widoczna w punktach sprzedaży, ale i bliższa konsumentowi.

Nowy TOPEX wierzy, że trzeba być użytecznym wobec innych, aby być naprawdę wartościowym. Produkty popularnej marki pozwalają majsterkowiczom sprawnie rozwiązywać problemy i realizować ciekawe pomysły. To sprawia, że wszystko w ich otoczeniu gładko funkcjonuje, a życie ich i ich bliskich jest bardziej udane. TOPEX ma w sobie naturę opiekuna, który wprowadza porządek i daje oparcie. Zwraca uwagę na emocjonalne potrzeby użytkowników i przychodzi z konkretną pomocą.

- Rebranding był dla nas naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju – podkreśla Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex. – Na przestrzeni 20 lat działalności nasza firma, a wraz z nią marka TOPEX, znacznie urosły. Obecnie nasze produkty są dostępne nie tylko w Polsce, ale również w 40 różnych krajach na całym świecie. Wiedzieliśmy, że nasze marki wymagały re-definicji, stąd decyzja o kompleksowym rebrandingu przeprowadzonym w 2012 roku. Nagroda w konkursie REBRAND 100® Global Awards 2013 to dla Nas wielkie wyróżnienie i potwierdzenie ze strony międzynarodowych ekspertów, że rebranding TOPEX został profesjonalnie przeprowadzony w fazie strategicznej, projektowej, wdrożeniowej i komunikacyjnej – dodaje Daniel Szafulera.

O marce:

TOPEX to szeroka oferta solidnie wykonanych narzędzi w przystępnej cenie. Asortyment marki składa się z blisko 1500 produktów. Narzędzia TOPEX przeznaczone są do sprawnego rozwiązywania problemów i realizowania ciekawych pomysłów w każdym domu i ogrodzie.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.